Domein check

Is uw gewenste domeinnaam nog beschikbaar?

Helpdesk

 0224-553335

 support@soko.nl

Maa t/m vrij van 9:00 tot 17:00 uur

Ik heb een jaarfactuur ontvangen maar ik wil mijn diensten opzeggen.

Wil je je producten voor een volgend jaar opzeggen, doe dat dan ťťn maand voor ingang van het nieuwe contractsjaar. Een contractsjaar begint op de eerste dag van de factuurmaand. Ben je bijvoorbeeld in september klant geworden, dan is september de factuurmaand en is je uiterlijke opzegdatum 1 augustus.

Wanneer wij geen (tijdige) opzegging ontvangen, verlengen wij producten voor de periode van een jaar.

Opzegging

Om een contract te beŽindigen stuurt u een mail naar info@soko.nl Vermeldt duidelijk welke diensten u wilt opzeggen en per wanneer. Natuurlijk kunt u ook eerst informeren welke diensten wanneer verlopen. We zullen uw opzegging zo spoedig mogelijk verwerken. Wanneer er geen facturen open staan wordt de opzegging op de door u opgegeven datum verwerkt.

Bevestiging van ontvangst

Wanneer wij een opzegging ontvangen, versturen wij hiervan altijd een bevestiging per e-mail naar het contacte-mailadres. Heb je deze e-mail na tien werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze administratie-afdeling om te controleren of je opzegging is ontvangen. Bel 0224553335 of e-mail naar info@soko.nl. Wanneer u per kwartaal of half jaar het abonnement betaald zult u bij de bevestiging tevens een factuur voor de resterende periode ontvangen.

De algemene voorwaarden van Soko BV zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Noordwest-Holland
Gebruik dit formulier om afgenomen diensten bij Soko BV op te zeggen.